Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

swieta

5/31/2017

Rewolucja stała się faktem

Szanowni Czytelnicy,
jak pewnie zauważyliście, w ostatnim czasie wiele się działo jeśli chodzi o techniczną stronę mojej internetowej działalności twórczej. Pytaliście kiedy zmienię wygląd strony, a ja nie potrafiłem podać konkretnej daty. Sam też już miałem dosyć tych zielonych płomieni, więc któregoś pięknego dnia usiadłem i zacząłem to wszystko przygotowywać. W tym niedługim wpisie przybliżę Wam jak to wszystko powstało i, co ważniejsze, jak to będzie teraz działać. Czytajcie zatem uważnie, bo wiele nowin przed Wami.

Pierwszą zmianą jest wygląd strony. Powstał on we współpracy z serwisem Wioska Szablonów, do którego link, w postaci obrazka, macie na dole strony. Pracuję jeszcze nad tym żeby na blogu pojawiły się reklamy, ale proszę się nie krzywić! Będą to całkowicie nieinwazyjne reklamy znajdujące się pod postami, ewentualnie gdzieś z boku, które zupełnie w czytaniu Wam przeszkadzać nie będą. Właśnie dlatego to jeszcze nie zostało zrobione, bo chcę żeby pod żadnym pozorem reklamy nie wpłynęły negatywnie na komfort czytania. Jeśli natomiast coś Was w takiej reklamie zainteresuje i chcielibyście sobie kliknąć i sprawdzić co to dokładnie jest to również proszę się nie bać, wszystkie reklamy będą sprawdzone i zaakceptowane przeze mnie, więc nic złego to kliknięcie Wam nie zrobi.

Druga zmiana odbyła się na facebooku. Otóż dotychczasowy fanpage, czy jak to tam nazwać, który znajdował się pod adresem Przywrócony: Zenit, a na którym praktycznie nic się nie działo, będzie powoli wygaszany, aż wreszcie go usunę. Natomiast powstała zupełnie nowa strona. Można ją górnolotnie nazwać moim oficjalnym profilem. Znajdziecie ją po lewej stronie w zakładce kontakt oraz bezpośrednio klikając tutaj -> Kamil Bednarek - Beletrystyka. To właśnie tam w pierwszej kolejności będą ukazywały się wszystkie aktualizacje dotyczące prac nad wpisami, będę tam podrzucał linki do nowych tekstów i do tych archiwalnych, będą cytaty i co tam mi jeszcze wpadnie do głowy. Ważne jest to żebyście zostawili tam lajka, jeśli chcecie być na bieżąco. No i moją ogromną prośbą jest byście, po zostawieniu like'a, zaprosili do tego znajomych, którym moje teksty mogłyby się spodobać czy udostępnili stronę na swojej tablicy. To by bardzo pomogło w rozwijaniu mojej działalności.

Trzecią i ostatnią zapowiadaną przeze mnie zmianą będzie dokładnie wyznaczona data publikowania wpisów. Wszyscy, którzy śledzą tę stronę od dawna wiedzą, że ciężko było u mnie o systematyczność i zdarzał się nawet całe miesiące, w których nic się nie pojawiało. Teraz będzie zupełnie inaczej i raz w tygodniu, w każdą środę, punktualnie o 19.30 będzie pojawiał się nowy tekst. Zaczynamy od dziś, więc w następną środę pojawi się coś nowego. Bardzo mocno liczę na to, że będziecie mnie w tej systematyczności wspierać swoją aktywnością.

Jeśli chodzi o moją rewolucję to odbyła się ona w tych trzech korkach. Więcej czasu zajęło mi planowanie i rozmyślanie nad tym czy i w jaki sposób to zrobić, a przede wszystkim czy w ogóle potrzebuję takich zmian. Sama praca to dosłownie kilka dni. Chciałbym Wam przez to powiedzieć, że jeśli chcecie coś u siebie zmienić, wydaje Wam się, że powinniście to nie ma co się zastanawiać i kombinować tylko brać się do roboty. I żeby nie brzmieć jak jakiś mentalny kołcz to dorzucę, że jeśli nie chcecie nic zmieniać to nie zmieniajcie, to nie jest konieczne.

Kamil Bednarek
Czytajcie "Przywróconego" (Goneta.net/Przywrócony_Zenit)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podyskutujmy w komentarzach!