Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

swieta

10/03/2016

Czarny protest - zakaz aborcji czy jej liberalizacja?

Szanowni Czytelnicy,

ja zazwyczaj w internecie nie emanuję swoimi poglądami politycznymi i niechętnie wdaję się w jakieś tego typu dyskusje, ale tym razem uznałem, że trzeba. Jednak tym razem pokuszę się o pokazanie publicznie swojego zdania na ten temat. I zanim ludzie skoczą mi do gardła szczekając, że przecież jestem facetem, więc o aborcji wypowiadać się nie powinienem to powiem, że tak naprawdę to nie o aborcję samą w sobie tutaj chodzi. A po drugie faceci jakiś tam udział w zachodzeniu w ciążę mają, więc morda tam i czytać dalej.

Nie będę się rozpisywał na ten temat, bo wiele słów już zostało powiedzianych i każdy, kto się sprawą choć trochę zainteresował wie jak to się zaczęło i do czego to prowadzi. Rząd chce podlizać się klerowi jeszcze bardziej i zakazać aborcji całkowicie w imię obrony dzieci. Z tym, że aborcja w odpowiednio wczesnym stadium ciąży z zabijaniem dzieci ma tyle samo wspólnego co jedzenie jajek z jedzeniem kurczaka. Drugą sprawą jest sadyzm, który rząd chce prowadzić, a który będzie się opierał na tym, że kobieta będzie musiała wychowywać dziecko swojego gwałciciela, które często będzie do tego gwałciciela podobne. No i wreszcie zmuszanie kobiety do urodzenia dziecka, które złapie dwa oddechy (albo i to nie) i umrze, bo nie ma organów potrzebnych do życia. Ja wątpię czy pani poseł Pawłowicz czy inni znawcy sumień i biologii z PiSu chcieliby oglądać swoje dziecko w takim stanie. Dodatkowe zakazy badań prenatalnych i konieczność noszenia ciąży mimo groźby ryzyka śmierci matki to już nawet do komentowania się nie nadaje.

Ja nawet nie jestem w stanie sobie wyobrazić jak bym się czuł, gdyby moja partnerka rodząc niepełnosprawne dziecko umarła. A takich przypadków będzie sporo, jeśli rząd przepchnie tę ustawę. Czego będzie więcej? Więcej będzie dzieci znajdowanych na śmietnikach, "lekarzy" którzy usuwają ciąże w piwnicach, śmierci młodych kobiet, samobójstw i dzieciobójstw. Czego będzie mniej? Wolności!

O to mi właśnie chodzi. Ja akurat jestem za tym żeby państwo nie wtrącało się do mojego życia. Mogą tego zupełnie nie robić i mi to przeszkadzać nie będzie. Jednak wiem, że w tym kraju jest to nie możliwe, więc chciałbym żeby to wtrącanie się było jak najmniejsze. Niestety kazano mi zarejestrować już numer na kartę, bo przecież mogę być terrorystą. Teraz jeszcze będą mi kazać co mam robić z ciążą. Argumentem za tym żeby zakazać aborcji jest to, że dzieci będą masowo ginąć. Ja nie wiem co ci ludzie mają w głowach, ale mózgu to tam raczej się nie znajdzie. Tutaj chodzi o prawo wyboru i nikt, po wprowadzeniu liberalizacji aborcji, nie będzie wyłapywał kobiet z brzuchem i wagonami wiózł ich do lekarzy, którzy jak w manufakturach będą im płody z macic wyrywać. Po prostu kobiety, a właściwie pary, będą miały wybór co zrobić i ten wybór powinien być tylko ich i obciążać tylko ich sumienia.

Podsumowując ten mój wywód uważam, że każdy powinien mieć prawo wyboru czy chce się rozmnażać, czy chce wziąć na siebie ciężar wychowywania dziecka z gwałtu, dziecka chorego czy dziecka, które nie ma najmniejszych szans na dożycie do pierwszej komunii. Każdy powinien mieć wybór, bo, jeśli przyjąć zasady tych, którzy najbardziej życia poczętego (jakby było też niepoczęte...) bronią, każdy będzie sądzony indywidualnie. Państwa nie powinno się wtrącać do życia swoich obywateli i tyle. Czarny protest popieram jak najbardziej, popieram liberalizację aborcji, popieram prawo do eutanazji, a z feministek nadal będę żartował, bo ich akurat nie popieram. Brawo dla kobiet za tę inicjatywę, nie wiem czy cokolwiek to zmieni, ale niech Jarek widzi, że nie będzie miał łatwo.

Co do CETA, którego wprowadzenia ma być rzekomo tuszowane, to ciężko mi w to uwierzyć jak chyba w trzech różnych mediach słyszałem jak poseł Sawicki z PSLu o tym mówił. A jeśli ja, nie słuchający polityków (bo nie chce sobie psuć zdrowia), to słyszałem, to znaczy, że fani polityki na pewno nie zostali tych informacji pozbawieni. Faktem jest też, że rząd nie bardzo chce o CETA rozmawiać, co też Sawicki mówił. Ten jednak temat to dyskusja na zupełnie inny post (który pewnie nie powstanie).

Kamil Bednarek

3 komentarze:

  1. Proszę bardziej zagłębić się w temat lub chociaż poznać skutki liberalizacji aborcji w USA, Chinach (aborcja związana jest tam z rasizmem, łamaniem praw kobiet) i eutanazji w Holandii (możliwe, że wejdzie w życie: eutanazja także dla życiowo spełnionych). Badania prenatalne nam przysługują, a gdy jest zagrożenia życia, jest ciąża pozamaciczna lub dziecko już w łonie matki zmarło to zupełnie inna historia, bo tu chodzi o życie matki. Proszę przeczytać ustawę. Planned Parenthood w USA wykorzystuje USG tylko dla pacjentek, które chcą dokonać aborcji, a nie dla przyszłych mam. Przecież to paranoja.
    Warto zainteresować się profilami na Twitterze:
    Gianna Jessen @giannajessen przeżyła aborcję
    Melissa Ohden @melissaohden przeżyła aborcję
    Rabecca Kiessling @RebeccaKieslin poczęta w wyniku gwałtu
    Save The 1 @SaveThe1Child wsparcie dla osób poczętych w wyniku gwałtu
    Unbroken @UnbrokenLBR ‏ wsparcie dla osób poczętych w wyniku gwałtu
    Feminists for Life @Feminists4Life
    FeministsNonviolence @ffnvc
    Susan B Anthony @SBAList ‏ pierwsze feministki były za życiem
    Lacey Buchanan @LaceyNBuchanan mama Christiana Buchanan
    Students for Life @Students4LifeHQ młodzi ludzie za życiem
    Autumn Lindsey@autumnprolife członek StudentsforLife
    LoveBoth Project @loveboth8 walka w Irlandii o przywrócenie 8 poprawki chroniącej dziecko nienarodzone
    40 Days for Life @40daysforlife ‏
    March for Life @March_for_Life coroczny Marsz za Życiem USA‏
    Obianuju Ekeocha @obianuju walczy o prawo do życia, zwłaszcza w Afryce i USA
    Niektóre z tych profili są też dostępne na facebooku.
    Pytanie: Od którego momentu możemy powiedzieć, że przysługują Nam podstawowe prawa człowieka? (podstawy biologii się kłaniają).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanowna Pani,
      czym innym jest zmuszanie do aborcji na tle rasowym w kraju takim jak Chiny,a czym innym jest aborcja o której pisałem. Ja w tym poście na przykładzie aborcji odniosłem się do zakusów rządu na wolność obywateli. Niestety mamy teraz trend zmierzający do tworzenia ustaw dotyczących każdego aspektu życia obywateli,gdyby dzienniki ustaw nadal były drukowane to można bym z tych tomów domy budować. Ja chciałbym tylko tego żeby każdy mógł postąpić tak jak uważa, żeby jego wolność nie była ograniczana i dlatego jestem przeciwnikiem zakazywania aborcji, która jest wysoce prywatną sprawą. Ustawa, która obowiązuje obecnie jest mi znana, podobnie jak najważniejsze założenia projektu, który na szczęście nie miał szans wejść w życie. Podała Pani masę profili społecznościowych osób, które prezentują jedno stanowisko, a co z drugim? Zapoznała się z nim Pani? Ja również jestem 4life, prolife i co tam jeszcze, ale pod warunkiem, że to życie jest połączone z wolnością. Mądrzejsi ode mnie ludzie spierali się przez długi czas i spierają nadal o to od którego momentu przysługują podstawowe prawa człowieka, jednak ja jestem zdania, że prawa te powinny być nabywane z chwilą wyjścia na świat. Dziękuję bardzo za Pani komentarz, być może ktoś czytający ten post zerknie również do wskazanych przez Panią profili. Pozdrawiam, K.

      Usuń
  2. 20 year-old Graphic Designer Cale Croote, hailing from Sioux Lookout enjoys watching movies like "Corrina, Corrina" and Skateboarding. Took a trip to Historic Bridgetown and its Garrison and drives a Ferrari 275 GTB/4. skocz tutaj

    OdpowiedzUsuń

Podyskutujmy w komentarzach!