Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

swieta

10/04/2017

Koniec lata, początek jesieni...

Szanowni Czytelnicy,
pewnie niewielu z Was wie, ale lubię też od czasu do czasu wziąć aparat fotograficzny w dłonie i pocykać zdjęcia. Właśnie dzisiaj naszedł mnie taki pomysł, a że pogoda była fantastyczna to udałem się na działkę i postarałem się pokazać jak wygląda walka końcówki lata z początkiem jesieni. Przed Wami galeria złożona z najlepszych zdjęć, wszystkie, które wykonałem dziś będziecie mogli obejrzeć sobie pod tym linkiem: flickr.com/koniec_lata_początek_jesieni. Pod tym linkiem znajdziecie wszystkie zdjęcie w bardzo dobrej rozdzielczości oraz z możliwością pobrania, więc jeśli się coś spodoba to proszę uprzejmie. Nie zapomnijcie tylko wspomnieć kto jest autorem. Oglądajcie.







































To taka mała próbka, a dużo więcej znajdziecie pod tym linkiem: flickr.com/koniec_lata_początek_jesieni.
Myślę, że zdjęcia wyszły całkiem udane, a ponadto robienie ich sprawiło mi wiele radości. Pozwoliło mi poznać swój ogród, ogród w którym spędziłem dzieciństwo, od zupełnie innej strony, z bardzo bliska, niemal z wnętrza tego co dzieje się w zaroślach i czego nie widać gołym okiem.
Kamil Bednarek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podyskutujmy w komentarzach!