Szablon stworzony przez Arianę dla Wioski Szablonów | Technologia Blogger | X X X

swieta

6/13/2018

Wiosenna zieleń

Szanowni Czytelnicy,
jakiś czas temu mogliście zobaczyć pierwszą w moim wykonaniu internetową galerię zdjęć mojego autorstwa (przypomnieć ją sobie możecie tutaj: Koniec lata, początek jesieni...). Robienie zdjęć naturze sprawia mi dużą przyjemność, więc postanowiłem po raz kolejny wziąć aparat i udać się w teren. Przedstawię Wam tutaj część zdjęć, które ostatnio zrobiłem. Więcej tradycyjnie możecie obejrzeć na flickrze, czyli klikając w link: www.flickr.com/wiosenna_zielen.





































Po więcej zapraszam do albumu na flickrze: www.flickr.com/wiosenna_zielen. Dla wprawnego oka nietrudnym będzie rozpoznanie niektórych miejsc i roślin. Zdjęcia powstały w tym samym miejscu, w którym robiłem poprzednie. Zabieg był celowy i miał pokazać jak wygląda to samo miejsce o różnych porach roku. No kolejną sesję mam już pomył i będzie on zupełnie inny niż to co mogliście tutaj obejrzeć do tej pory. Mam nadzieję, ze te zdjęcia Wam się spodobały. Jeśli chcecie je sobie pożyczyć i używać jako zdjęcia w tle, tapety czy czego tam jeszcze zapragniecie to śmiało. Prosiłbym tylko o wklejenie w opis linku do tego posta.

Kamil Bednarek
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podyskutujmy w komentarzach!